Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

how could this happent to me?

2010.05.02. 19:39 sKerol

Hát.Fura.Fura, hogy valahogy így terveztem és most úgy van."Úgy érzem, hogy minden, amit csinálok az úgy jó, ahogy van."Ezt mondta.:) Hogy ki? Egy ismerősöm, akit lassan 4 éves ismerek, de életünkben körübelül ez volt az 5.találkozásunk és hát minek tagadjam, iggen csak jól éreztük magunkat:)
Hogy őszinte legyek úgy mentem el a találkánkra, hogy pff..lesz ami lesz, nem voltam biztos benne,hogy lesz köztünk valami és abban sem, hogy akarom e egyáltalán, gondoltam majd a helyzet hozza.Hát, hozta.Már az elején éreztem, hogy neki feltett szándéka lesz előbb utóbb, hogy magához csábítson és ez is igy lett.Beültünk- a helyen ahol voltunk- egy olyan részbe amit lezártak már és ott ücsörögtünk ketten a sötétben és akkor már éreztem, hogy wáh.Aztán beszéltünk róla, mármint a kettőn dolgárol, a pillanatról és akkor mondta azt, hogy látja rajtam hogy bizony talan vagyok, de ugyan akkor akarom is meg zavarban is vagyok, meg pimaszis vagyok, meg játszom is vele:)(milyen igaza volt...)Utánna közelebb jött(mialatt simogatta a lábamat) és végül megcsókolt.Nagyon "gyengéd volt", de én már annyira ki vagyok/voltam éhezve, hogy extravadra sikeredett a csókolózásunk.Mármint meg is jegyezte, hogy nagyon vad vagyok.Aztán az ölébe ültem és hát vad smárcsata következett persze,csak egy baj volt, méghozzá az hogy a következő lépés a vetkőzés és egyéb orális tevékenységek LETTEK VOLNA, de nem éreztem megfelelőnek a helyet az ilyesmire.Akkor felajánlotta, hogy aludjak nála,de persze nemet mondtam ,mert első lépésnek így is elég volt ez az SZABAD ÉS FÜGGETLEN LÉT felé.Nagyon jó volt.Igazából az tetszik benne, hogy ugyan ugy látjuk az életet és ugyan olyan lazán kezeljük a dolgokat.NEm aggódunk, nem szorongunk, csak csináljuk, ami jólesik.Tőle nem félek, mert tudom, hogy valószínü h csak le akarna fektetni, amit amugy nem bánnék, de vannak korlátaim sajnos egyelőre, amiken tul kell lépnem és ki kell találnom hogy hogy.Minden esetre felajánlotta nekem hogy menjek ki hozzá ahol nyáron dolgozik, egy szigetre.Most ugy gondolom, hogy nagyon szívesen kimennék, és tervezem is hogy kimegyek, mert azt hiszem életem egyik legeslegjobb élménye lenne.S, bár nem életem pasija,azt hiszem, de aranyos és tetszem neki és jó lenne vele lenni, azt hiszem.Meg különben is mit görcsöljek.Nehogy már a barátaim döntsék el, hogy kivel fekszem le és kivel nem.Itt az idő.Meg kell lépni bizonyos lépéseket ahhoz, hogy később ne bánjam meg.No persze várjuk ki a végét.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr181969362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása