Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

2012

2012.01.07. 00:25 sKerol

 Megint nem tudom máshogy kezdeni a blogomat amibe kb 3-4 havonta írok egy-egy bejegyzést, csak úgy hogy...

..hát igen.Megint eltelt egy év, s ráadásul úgy, hogy észre sem vettem.
Mindenek előtt írnék, egy rövidebb összefoglalót a 2011es évemről, ami olyan mintha át sem éltem volna...annyira gyorsan telnek-múlnak a napok ahogy így a 21 felé közeledek.

Tehát: 

-túléltem az utolsó félévet a suliban

-megszereztem áprilisban a felsőfokú nyelvvizsgát

-leérettségiztünk

-ünnepeltünk...és elkezdődött a nyár

-próbáltam angolt tanulni,meg VOLToztunk Gergőékkel

és elsősorban elhatároztam, hogy úgy élem végre az életemet ahogy ÉN akarom...

-aztán jött a Gólyatábor és a Gólyatalik és hát NAGYON JÓ VOLT.Szeretem két igazán jó barátnőt is akikkel ÁTITTUK szó szerint az első két és fél hónapot és végre 120 fokon éghettem :)...aztán..történt valami...hogy mi az nem tudom...talán eljött a tél.. és egyszer csak azt vettem észre (és azt is mondták nekem) hogy már nem vagyunk barátok és hogy már nincs szükségük rám és hogy már nem kellek összetörtem...aztán eljött a december és mikor másfél hónapnyi önkínzás több órás beszélgetések (az IGAZ barátaimmal) után rájöttem hogy ezek a lányok nem érnek annyit hogy szomorkodjak miattuk mert egyszerűen nem érdemlik meg, így hát önmagam és azok érdekében akiknek kicsit is fontos vagyok úgy döntöttem hogy túllépek ezen a sajnálatos eseményen és konkrétan LESZAROM. S jó hír az új évre: úgy tűnik hogy végleg sikerült:). Bár néha még eszembe jutnak azok a felhőtlen és boldog pillanatok amikor ittunk mint a vizilovak és koccintgattunk az általam kitalált "Boldog BGf-et" címszóval.

Sajnos ez van.Ilyen az élet és ILYEN KEGYETLENEK az emberek is.De sokat tanultam az esetből tehát...azt hiszem, most már készen állok erre is ha jön még két ilyen hülye bunkó picsa(akik egyébként nem azok, de így könnyebb elviselni a tényt , hogy hogy lehettem ilyen hülye hogy nem vettem észre a jeleket előbb és nem láttam meg hogy mi történik vagy mi készül és én hülye feltétel nélkül elkezdtem őket szeretni stb és ők erre kb a hátamba vágták a kést) akkor már tudni fogom hogy nem szabad ilyen felelőtlennek lenni. Jó, tudom hogy azt mondtam hogy elfelejtettem, de ez olyan dolog amit soha nem fogok elfelejteni.LEgutóbb ilyen dolog velem kb 1999-2000 környékén történt, amikor is barátnőm Barbika, még kisiskolásként átbaszott hogy ne legyen finom ,mert nem is tudok az lenni és ugyan így átvert.De vele happy endes lett a story mert- mint látszik is- most is barátnők vagyunk lassan 13-14 éve:) és TUDOM hogy Ő megmarad.Ahogy Fanni is.
Ők az két ember az életemben, akiket NAGYon szeretek és bármi történik én megfogok nekik bocsátani és fogok nekik segíteni, hogy boldoguljanak és NAGYON szeretném a kis gyerekeiket tologatni a babba kocsiba:) láw jú lányok:)
Honeyka, azaz Évi, sokáig bizonytalan pont volt és egy ideig azt is gondoltam hogy lehet hogy megszakad a kapcsolat, de végül kibírtuk és egyre jobb és nagyon örülök hogy a barátnőm:) és igazából annak is hogy idősebb nálam 2 évvel.NEkem is szükségem van egy olyan emberre aki tud okosabbakat mondani olykor mármint úgy értem sokkal okosabbakat mint amiket én osztogatok tanácsokat.
Sokszor érzem úgy hogy nekem nem ad senki tanácsot és hogy rám a családomon kívül, nem figyel senki, csak tőlem kérnek.És ez picit nagyon lehangol. Rossz dolognak érzem ha nem foglalkoznak az emberrel. Na jó. Igazából nagyon valószínűnek tartom, hogy egy fiú, egy barát hiányzik az én életemből ami ellen ellenkezek, de lehet hogy egyszer nem fogok tudni ellenállni és bármilyen emberrel összeállok majd csak , hogy...ott legyen.
Ezt a jó kis blogot úgy is magamnak írogatom, tehát akkor már boncolgassuk kicsit ezt a dolgot.Nincs barátom.Mindenki megkérdezi, hogy "és fiúk, van?" Válasz: Anyád. "Mi, anyámmal jársz?" Válasz: köcsög. "Ja, hogy köcsög vagy." Vááálasz: "NYASGEM".
Nem BAZD meg csak egyszerűen nem létezik olyan nyomorult szerencsétlen akinek én kellenék, vagy akinek kellek az nekem nem kell de ezekből egyébként igen csak kevésben tehát igazán azt sem lehet mondani hogy válogatós lennék mert nem vagyok. Mert megalkuvós kapcsolatot nem igazán akarnék .
és most itt Stop. mert hajnal van mindjárt,nekem meg 3 vizsgám van még amire holnaptól KEMÉNYEN tanulni kell! úgyhogy majd folytatom...ja hogy mert VIZSGaidőSUCK van jelenleg...borzalmas.


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr813525493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása