Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

Plans...for da future

2011.08.13. 15:18 sKerol

 Hát...Ténylegesen vége van a gyerekkoromnak és jelenleg 1000rel (kéne) dübörög a nyár, de én még is itthon csücsülök és vegetatív állapotba próbálok rájönni, hogy what is the next...
A történések in short:

-leérettségiztem immáron lassan 2hónapja

-véglegesen kirepültem az almamáterből
-voltam VOLTon, meglátogattam a fiukat Jánossomorján, eljutottam Bécsig Gergővel és Klauval, és voltam a csajokkal Balatonon ami eddig életem legjobb nyaralása volt

-most (a változatosság kedvéért) angolt tanulgatok, és edzeni kéne a konditeremben..

-munkám nem sűrűn van, jogsit szeretném elkezdeni, és a nem sokára indul a fősuli...
-és most TERVEZEM hogy végre AZT CSINÁLOM amit akarok.

Féktelenül, bulizva,120 fokon égve szeretném élni az életemet és nem szeretnék meghátrálni, végre valóra szeretném váltani az álmaimat.és UTAZNI SZERETNÉK..szeretnék eljutni amerikába és szeretném beutazni európát....ÚGY DÖNÖTTEM hogy vége a de meg a miért meg a hogyoknak. 

A SARKAMRA ÁLLOK és elkezdem szervezni AZ utat ami életem legnagyobb kalandja lehet akár:) és nem tudom hogy és kivel de ELÉREM ÉS MEGVALÓSÍTOM!!!!!


 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr403151007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása