Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

learning,loving, relaxing

2010.04.21. 22:41 sKerol

"Itt ülök egy széken, egy kis szoba közepében.A lámpafénybe nézek.Nem akarok mást csak azt hogy lelépjek...."
Igggen...Irie Maffia öreg:D az.Különbség: engem senki nem kényszerit csak éppen szertném már befejezniazt amit elkeztem.Lehet hogy lassú vagyok meg minden, amgy egy kicsi szttyogós vagyok tudom, de ez egyszerüen képtelenség.Egy, pontosan EGY tanrágyat tanulok kb 1 órája ha nem több és itt szöttyögök rajta és holnap még azon kívül lesz 5 tantárgy amiből "állítólag" naprakésznek kell lennem.Öőő erre csak annyit mondanék egyrészt hogy mi a szarnak kell nekem tudni a hangyák nemi életéről, meg ki a szart érdekelnek a NEFRONOK. Másrészt meg csak annyit hogy kapja be az oktatási minisztérium.Köszönöm a figyelmet....
Na visszatérve, ma van április 21 és ez azt jelenti hogy nekem alig két hetem van a földrajz érettségiig és még nem nagyon állok sehol:S mosmtár kezdek befosni úgy öszintén..tanulgatok DE TÉNYLEG.EZen a héten minden nap leültem  becseülettek és éjfélig nyüstöltem a térképeket meg a tételeket elkeztem tegnap az elsőt már tudom szóval már csak 39 van hátra:D tök jó, nem? Ja és ami még izgibb, hogy beosztották az érettségi napokat ésss hát mit ad isten: június 21 vagy 22én lesz...éljen.Mondtam a tanároknak, hogy jó ha már ilyen jól sikerült akkor lécci, tegyétek 21re hogy másnap másnaposan, alkoholtól büzölögve 19 évesen mehessek vissza és ne izguljam végig a szülinapomat...pff..bár a szerencsémet tekintve... annyit róla, hogy jovő hét kedd szerda KISÉRETTSÉGI TÖRIBŐL ÉS FRANCIÁBÓL:D:D:D ez ilyen poénosan hangzik, de semmi gond: az egyes TUTI meg lesz:D pf..nem adok tul sok esélyt a dolognak hogy bár melyik is jobbra sikerülne, ugyanis egy büdös szó nemsok, annyit sem tanultam rá még és szerintem nem is nagyon fogok se holnap se ma, max a hétvégén.Mindenkivel megosztottam(osztálytársaimmal, akik egyébként egy más után rakják a szarcsimbókokat a gatyeszokba, hogy "jajj, most mi lesz"(mi lenne hülye gyerek, semmi)), hogy nekem a föci az rendes nagy érettségi és meg lehet ismételni igen... kb 2 hónap múlva ha minden érettségim megvan.PFF.Szóval igazából TESZEK rá hogy kapok két egyest, meghúzni ugy sem tudnak, mert az nem hagyom, a töri tanárt kibaszom az ablakon vagy valami, de nem húz meg, mert kb 1 max 2 egyesem van töriből és csókolom.A többi kettes és 3as szóval nyasgem.A francia tanci néninek pedig csak a jó indulatában bízom no meg az atyaúristenhez imátkozom, mert abbol sem állok bukásra hivatalosan, na de tudom hogy agyilag még az egyest sem érem el szal, ííí....szép menet lesz ,de úgy döntöttem, hogy nem futok el a probléma elől.Jó lesz ez így.MaX egyes:) és nem azért mosolygok, mert annyira örülök neki, hanem azért, mert attol még ember maradok lyukkal a popómon, ugyan ugy fogok kinézni és remélem hogy 10 tétellel többet fogok tudni föciből már és azt is nagyon remélem, hogy angolból is közelebb leszek egy lépéssel a felsőfokú nyelvizsgám felé.

Igazából, be kell valljam nem nagyon bízom magamban, de hát mi mást tehetnék, reménykedem és próbálok helyreállítani a dolgaimat és szembenézni az élettel.Ez van.Ez a normális hozzáállás szerintem.Próbálok nem törődni azzal, hogy ki mit mond, meg ki mit gondol, még ha észre is veszem a féltékenységet a mondataikban(már pedig van benne tuti mostanába meg elég soxor is ráadásul, mert én Nagyon JÓL érzem magamat a bőrömben jelenleg és SZABAD VAGYOK ami számomra levegő fontosságú, tehát nem érdekel senki), de próbálom elengedni a fülem mellett és azoknak megfelelni és bizonyítani akik igazán szeretnek és hiszenek bennem.Hiszen nincsen jobb érzés, mint amikor valaki büszke rád, mert te elérted és megcsináltad és igen te ott vagy.Nehéz az élet, de ezek az érzések és dolgok teszik igazán élhetővé és boldoggá.ÉS persze az hogy tudom:

EMBER VAGYOK.AZ PRÓBÁLOK LENNI.JÓ EMBER.

 


 

Szólj hozzá! · 8 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr171941348

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: best white hat seo services 2019.04.03. 11:30:12

Is azithromycin stronger than clindamycin

Trackback: youclerks.com 2019.04.02. 11:27:39

Az 1996-os Doom képregény, amitől leolvad az agyad - IDDQD

Trackback: low cost seo services 2019.03.26. 17:43:41

Identity monitor thru sears - Extended-release hydrocodone-only

Trackback: youclerks.com 2019.03.20. 10:58:36

Az iszlám zavargások, és a vallások inherensen intoleráns volta - Ateista Klub

Trackback: low cost seo services 2019.01.24. 06:20:39

Can i take norvasc and micardis at the same time - faineqm

Trackback: affordable seo services in canada 2019.01.14. 23:55:38

Average cost to install hardi board siding - jeerepx

Trackback: youclerks.com 2019.01.03. 16:25:32

Diazepam e mais fraco que rivotril

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása