Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

megint egy évvel...

2010.06.21. 00:00 sKerol

Hát tegnap nem fejeztem be a tegnapi bejegyzésemet,de ezt még "holnap" megejtem,de a mából ami maradt maradék pontosan 6 percet gyorsan azzal töltöm hogy leírtam naggyon gyorsan hogy mi történt velem eddig ebben az évben illetve tanévben és h mik a következők.

Nos a tanév gyorsan elszáll, már nem is vagyok negyedikes:( már ötödikesként fogom átlépni az oskola kapuit szeptember elsején, de az még aggyán de addig milyen rögös út vezet má'.
A nyárra a tervek pontosan: töri és ck tanulás, angol nyelvizsga előkészítő tanfolyam az Áginál természetesen:). Huh,na de visszatekintve.Bizonyítván 3.84es átlag, szerintem jo mások szerint talán nem de én elégg meg vagyok magammal elégedve:) ami fontos azjó lett és még franciából is meg kaptam a 3ast:D vicces neme?:D NA a visszatekintést minyá folytatom de már csak három percem marad ugyhogy aktualitást mondok addig amig még 18 éves vagyko:) Holnap érettségi megnyitó utánna pedig Kedden lesz A NAGY nap.Hát izgulok, mit nem mondja, nemis kicsit sajnos, de túl leszek rajta:) tudom.
Amúgy amit nagyon fontos megjegyeznem és még előttem áll az életben az a pasi téma:)
Hát bizony elmultam 18 és minyá (két perc) itt a 19. is és hát igen én még mindig..Hát még mindig nem tudom h erről h kéne gondolkodjak, de egy biztos, h én most jól megvagyok élem az életemet és próbálok függetlenedni, h az a bizonyos mikor jön??? nem tudom, talán holnap , talán már ismerem, talán majd máskor....éssss vége:)

HIVATALOSAN IS KIJELENTEM HOGY 19ÉVES VAGYOK:) DEGÁÁÁÁÁÁÁÁÁZ TÖK ÖREG VAGYOK.. na ennek örömére ezt a postot most élesítem és ujjat kezdek, mert

MEGINT EGY ÉVVEL ÖREGEBB LETTEM:)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr232096935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása