Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

HTML

Friss topikok

rohan az idő...

2010.06.20. 00:43 sKerol

Nos, hát itt vagyok, pontosan 2010.június 19e van szombat és nekem igazából a föci érettségi tételeim fölött kéne görnyednem, nem a laptopot verni és bloggolni, meg posttolni, meg beszélgetni fészbukon a rajokkal.:D Nos sok minden történt és fog történni az elmúlt illetve elkövetkezendő napokban.

H mi történt? Vége a sulinak,megkaputk a bizit.Átlag:3.84.Nem olyan rossz. Előtte tanulnom kellet volna,de persze nem tettem mert miért tenném, hogy ne az utolsó pillanatban csináljam.Mindegy.De helyett lábat pediküröztettem,szemüveget csináltattam, és megleptem szerénységem egy,két,há,négy,öt,hat,hét uj darabbal,ami kitünően illik a kishölgyike ruhatárába.PFfffffff. Igen, már megint elköltöttem majdnem 20.000Hufot ruhára..igen.SEmmi gond.XD Voltunk bulizni, Riddim Colonyn ami sajnos most elég szar volt hogy mit ne mondjak, de előtte folyt az élet találkoztam valakivel aki az elmult két hétben meghatározza az életemet sajnos.
Na hát az ugy volt hogy kb 2 héttel ezelőtt amikor már nem igazán kellett tanulni semmit a suliba két barátnőm és én elindultunk az akácfa nevezetü kocsmába amikor is sörversenyt rendezett a jónép és hát mi is szépen fogyasztottuk egymás után a söröket..azaz én főlegXD.Na a velünk szemben lévő asztalnál ült 5 vagy 6 srác, és az egyik közülük folyamatosan engem nézett, úgy hogy hát mit volt mit tenni, szemeztem vele egyett:)Majd amikor hazaindultak én is mondtam hogy it's time to go és mi is mentünk, majd amikor az utcán az egyik barátnőm megpróbált elhúzni a srácoktól én félrészegen fogtam magamat és közöltem vele, hogy én most velük akarok menni akárhova is mennek s megkértem hogy hagyjon ott.Hát meg is tette és én kézenfogva sétáltam a villamosmegálloba a sráccal, majd felszálltunk az éjszakaira és eljutottunk a Margit szigetig ahol is ő elment pisilni én meg csak metem tovább amerre láttam és hát ebből az lett h elvesztettük egymást és én hazajöttem egyedül. Isten látja lelkemet én keresgettem őt iwiwen meg fészbukon, de nem igazán találtam amikor is az utolsó pillanatban mielőtt feladtam volna és nem foglalkoztam volna velel többet megtaláltam és ráírtam fészbukon amiből egy kisebb levelezés lett, kb ugy 25 levelet váltottunk  majd megadta az msn címét.Na én felvettem ,de nem volt fent,hát gondoltam üsse kavics..majd eccer.
NA hát ennek örömére
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr952094725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása