Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

levél...csalódás...pfffff mi jöhet még?

2010.02.22. 20:43 sKerol

Na hát a mai nap sem egyik életem legjobbjai közül...olyan 40-60%ra értékelném és ebből 60% a rossz.Hogy őszinte legyek egyre rosszabbul érzem magamat.Ma bementem a suliba és második órám töri volt.Adri oda jött köszönni és a kezembe nyomott egy levelet, aminek őszintén szólva örültem,mert választ reméltem a kérdéseimre.Hát félig meddig meg is kaptam.

Most azt hiszem hogy begépelem a levél tartalmát és sorban végiggondolom, hogy mit is kéne válaszolnom.Tehát így kezdődik...

Dear Morzsa maradék vajas piritől

Lehet nem fogod elolvasni ezt a levelet nem tudom...sok minden kavarog a fejemben, lehet kicsit össze-vissza lesz...
Az hónapokban a családom összes tagja tud arról, ami köztünk folyik..ne haragudj én ezt nem akartam bevinni az iskola falai közé, mert én nem akarok senkit befolyásolni, így hát a családhoz menekültem, nem véletlenül megyek le ennyiszer Fehérvárra. Azt hiszik lenn, hogy ez az egész csak téged visel meg...hát NEM!

Tudod az elmőlt időszak, olyan volt nekem, mintha kihúzták volna alólam a gólyalábakat és Adrikának a talajon kéne állnia.

Azaz milyen az az ember nélkül a világ, aki támogatott,irányított stb...
Bánt, hogy eljutottunk arra a pontra, hogy nyilvánvalóan öljük 1mást.Szeretném Veled ezt  szemtől szembe megbeszélni...csak valljuk be őszintén, Te jobban tudsz beszélni, mint én és a világ összes bűnét is magamara vállalnám, ha te azt mondanád hogy én tettem(pedig nem).Ne haragudj én egy hajszálnyit sem változtam meg belülről, persze igen Nándi blablabla...téged a harag és fájdalom megvakít....és lehet, hogy megváltozott 1-2 gondolato, de a lelkem NEM.
Fájt az előző leveledből és szánalomnak is teret engedett, hogy mert a Nati,Barbi és Soma is azt mondja, na NE...XD
Soma ki ő egy aranyos ember és mi köze hozzám SEMMI...életemben nem beszltem vele, majd pont ő mondja meg.Nati nos Natit, ha jól emlékszem(már pedig jól) még Edwárddal volt alig láttuk vagy csak sírni...szeretem a Natit, de ebben a tménában ne merjen engem egy szóval sem megbírálni, mert nem érdekel és nem mellesleg mivel neki mondtad el mi bánt velem kapcsolatban és magára vette és azt is hiszi nem szeretem.Barbi..Barbitól meg kérdzetem , hogy őszintén mondja el a véleményét, nem bánt meg vele.Miszerint Barbi elmondta: IGEN megváltoztam. Nagyis lette, nem figyelk annyit a külsőmre(zsíros a hajam, Leszarom), de nem a lelkem! Amúgy ez mind nem annyira érdekel,de tisztázni akartam.
Aztán, hogy én hátráltatlak téged...nem tudom , nem hiszem.Őszintén kereültetel szinte mostanában, mert lelki terrorban tartasz...
Nos Péntek...Ne haragudj, de elég durcán viselkedtél...és abban a korban vagyunk,hogy nem kelle benyelni, ha valami nem tetszik.Nem szerettem volna rájöttem veled lenni mert elhordtál voln a világon mindennek pontosan jól tudom, és az a vicc, hogy tudtam volna, hogy nem igaz, de ahogy te mondtad magamra vettem volna és behódolok és akkor mi lett volna semmi ugyan őgy bennem maradt voln a szálka  éstudod miért mert te vagy a világon a a családomon(inkább anyu) után a legfontosabb az életemben.Ha annyira küzdenél értem velem jöttél volna bárhova...miért küzdesz?mivel küzdesz? sóvárogva merek csak hozzád szólni mint egy kiskutya, hogy hozzám szólsz e vagy nem...
Félre ne értsd tudom, hogy csináltam hülyeségeket és mondtam bántó dolgokat és azokat vállalomis és sajnálom.De azt hogy én vagy a gödörbe lévő törött szárnyú angyal... és hogy 2 hónapja fosok, nincsenek idegeim már konkrétan...ebből elég!
Hogy jutottunk ide?
Nem tudom, hogy benne mi van miért lett így.Tudom, hogy ez 2tönkön meg persze Nándin is múlott, de ez van ebből kell kihozni a legjobbat. Utálom, amit csináltok ,de az nem az én dolgom, próbálkoztam, ennél többet nem tudok tenni. Pénteken kiöntöttem a szívemet Máténak és meghallgatott és mondta hogy nem változtam és nem az én hibám mondtam neki, hogy ez nem igy van, a kettőnk hibája...
Lehet te örökre lemondtál rólam, hát volt  már ilyen a történelem során...
Nekem nagoyn sokat jelentesz és mindig is fogsz.Ha nem akarsz így (engem) ezzel az éltehelyzettel elfogadom ha ez az ami hátráltat, ha valaki én biztos nem akarok neked rosszat!(vagy nem tudatosan)

A lakcímemet tudod, a számom tudod a szívem ismered, mindíg nyitva lesz neked csak egyet kérek NE GYŰLÖLJ!

way up high or down low I'll go wherever you will go

Na hát ennyit írt.igazából már nincs is kedvem kifejeteni a dolgot h mit gondolok csak ugy érzem hogy hihetetlen igazásgtalan a barátnőm és az is hogy A BARÁTJA EGY GUSZTUSTALAN UNDORÍTÓ EMBER.Utálom.UTÁLOM. tönkre tette a barátnőmmel a kapcsolatunkat....NEM HITTEM VOLNA de eljutottam arra pontra hogy a barátját teszem minden egyes rossz dolog miatt felelőssé...mert a barátnőmet szeretem.ÉS KÉTségbe vagyok egyébként esve mert ugy érzem hogy nincs olyan aki megértene.ÉN folyamatosan gondolkodom, de MIÉRT VAN AZ HOGY NEKEM SOHA SENKI nem mondja meg hogy mit csináljak és még csak tanácsot sem ad.De még utálni sem utálnak.Ennyire közönyös ember lennék??A KÖZÖNY A legrosszabb, ami csak létezhet a világon. Gyűlöljo vagy szeress, de ne légy közönyös..

MÁTÉT pedig meg tudnám folytani, mert belőle is a keserüség beszél olykor amit utálok és látom hogy BÁRMENNYIRE is ő most az életem része és megért és tulajdonképpen kellőképpen bírál engem SOHA NEM FOGJA MEGÉRTENI azt amit én gondolok.

már nem akarok mást csak hogy valaki mondja meg hogy hogy jó...mert én ugy érzem hogy minden megtettem hogy jobb legyen,de valahogy nem megy.Nem tudok tökéletes lenni.Nem vagyok az.Ezt a legnehezebb elfogadnom. Talán..MIÉRT VAN AZ HOGY ÖNMAGAMAT ELEMEZEM? miért nem SEGÍT SENKI?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr931782155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása