Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

Itt a vége lassan...

2010.12.07. 17:22 sKerol

Itt a vége lassan az iskolának és ennek az évnek is. Mi sem bizonyítja ezt jobban mint hogy lement a szalagavató amire oly sokat készültünk.Hát, igen.Repül az élet. De GYÖNYÖRŰ ÉLMÉNY MARAD...ÖRÖKRE.

Nos 1000 év nem írtam kb, hát nem is hiszem hogy túl sürün fogok, mert én nem vagyok az a blogolós típus mint kiderítettem , de most még is gondoltam idepattanok hogy azért megörökítsem életem ezen szakaszát is pár sorban.

Nem igazán tudok mit írni, mert rengeteg mindenről lehetne irkálnom és most nem vagyok abban a blogger hangulatban "h na szerkesszünk blogot" szóval azt hiszem ennyi elég is megyek mert nem ártamna tanulni hiszen még négy hónap van az érettségiig amitól konkrétan a további életem függ.Ja és nem beszéltünk még a nyelvizsgáról AMIT LE KELL TENNEM.

tEHÁT MEGyek...MERT kelll. MEG KELL HOGY LEGYEN..csak akkor van esélyem bejutni oda ahova akarok....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr642500003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása