Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

semmi sem jó...

2011.03.16. 19:13 sKerol

 Hát, érdekesek a manapság folyó dolgok Magyarországon, de erről nem szólnék oly bőven, nehogy még itt az érettségi előtt véletlenül lekapcsoljon a nem létező:D titkosrendőrség.

Van itt minden amúgy ami szem szájnak ingere: Tokióban földrengés, Közel-Keleten mindenhol lázadások, Magyarországon Orbán a király és igazából nem csinálnak semmit csak lopnak mint a kurva élet.Most mit mondjak.Nem mondok semmit, csak egyet látok, de azt nagyon: azt hogy 1.5 éven belül élhetetlen lesz Magyarország.Mindenkinek csökken a fizetése, emberek éheznek, igazából NEM történik itt semmi, de megszorítások azok vannak.Utálom a politikát, viszont hülye nem vagyok és MSZP-s se.Magyar vagyok és büszke vagyok rá, de azt hiszem h ÉN és a CSALÁDOM illetve a gyermekeim jövője sokkal fontosabb számomra, mint az hogy én itt harcolja vagy ilyesmi..főleg, hogy SENKI nem akar háborút.Senki!!!Boldogak akarunk lenni, fiatalok és szabadok.De ez nagyon siralmas ami a jövőnket illeti.Mindegy.Sajnos CSAK magamért tudok bármit is tenni és a környezetemben élő emberekért.Szóval itt el is hagyom a témát mert nincs értelme róla beszélni.Nem lesz jobb.Egyelőre.

 

Viszont nekem is van bőven problémám.1.5 hónappal vagyunk az érettségi előtt.Nagyon be vagyok szarva.Ja és mondtam már hogy körülbelül 20 nap van a nyelvvizsgámig.Ettől tartok talán a legjobban.Mert tudom hogy mit tudok tudom hogy nem adok bele mindent és  tudom hogy kicsit nem is kicsit, nagyon punyi vagyok ,de kicsit elveszettnek érzem magamat, hogy úgy mondjam.

Ugye volt ez a történet a régi osztálytársaim régi osztálytársával, találkoztunk direktben 2X és azóta ennyi.Nem keresett, nem írt nem hívott.Én úgy gondolom, hogy nem fogok neki írni, mert én vagyok a lány még ha ez nem is látszik vagy nem tudom, és nem is illik.Minden jel arra mutat sajnos h neki valami nem passzol, bár én reménykedem hogy "ááá, csak ilyen" meg hogy nekem kell noszogatni". Hát NEM FOGOM! Miért nem képes engem senki sem igazán szeretni? Elfogadni, mellettem lenni. Tudom, hogy vannak sokkal nagyobb problémák, éhezés, halál, földrengés,tsunami stb. ami hihetetlen katasztrófa, de mint mondják, mindenkinek a saját problémája a legnagyobb.Hát nekem is az.

Meg van mindenem.Van hol laknom,van hol aludnom,van mit ennem, és egyéb luxuscikkekre is van pénzem, sőt még szórakozni is eljárok. Egyetlen dolog hiányzik az életemből: egy fiú.
Mindig is ezen szenvedtem és még most is ezen szenvedek.Persze nagyon jó egyedül, függetlennek és szabadnak lenni, de még is.Ez nekem nagyon hiányzik.
20 éves vagyok maholnap és még mindig gyereknek érzem magamat, hisz mások ilyenkor már rég családot alapítottak és a legtöbb ismerősöm és barátom pedig már elég komoly párkapcsolatban élnek.
Mint engem ismerünk, tudjuk,hogy én egész eddigi életemben ezen kattogok ezen szenvedek, nekem még soha nem volt szinte esélyem sem arra, hogy párkapcsolatban éljek.Normális párkapcsolatban.Ha belegondolok egy komolyabb volt, az igaz, de bevallom engem az a fiú nem vonzott szexuálisan. Ezért nem jöttem össze vele. Igazából rengeteg fiúbarátom van, szinte minden 3. az, de egész életemben úgy tekintettek rám a srácok, mint valami nagyon jó haverra.Mindig más lány volt az aki igazán tetszett nekik, én csak a fiú haver voltam.
Most úgy éreztem egy 2 éve , ahogy felnőtt lettem officially is, hogy ez változikl szép lány vagyok és hogy most fordul fortuna kerek.De úgy tünik nem.Legutoljára 2010 augusztusában csókolóztam egy nagyon részeg, gazdag fiúval, akinek a súlyom nem elég kevés, ahhoz hogy bármi egyebet is akarjon tőlem.Vagyis akart volna, de csak azért mert részeg volt.Szex?Arról ne beszéljünk.
Minden néni és öreg bácsi, akivel találkozom, idegenek, azt mondják hogy milyen szép vagyok és hogy biztos olyan jó nekem.hát nem jó.

EGyáltalán nem jó nekem. Nem tudom hogy mi lehet a baj, hogy mi hibázik.Már kielemeztem magamat, már beszélgettem magammal már mindent megpróbáltam, de semmi nem használ. 2ségbe vagyok esve hogy mi lesz velem, mert nem akarok olyan sorsot mint a nagynénémé vagy a keretszanyámé. Mind a ketten egyedül élnek és nincs senkijük. És az a szomorú, hogy egyedül is fognak meghalni....
A barátnőim mindig mondják, hogy nyugodjak meg nem lesz baj.Dehogy nem lesz.
Ha jól belegondolunk, nekem 10 éven belül családot kéne alapítanom és titkon mondom hogy szeretnék is igazán, de jelenleg nem áll úgy az  életem, hogy sikerüljön is. A legjobban, bár mennyire is úgy látszik, hogy magamat, a szüleimet sajnálom, akik nagyon várják, hogy bemutassam nekik a lovagomat, és szegények azt hiszik, hogy direkt nem mutatom be és  hogy titkolom.
És ez akkor nyomás rajtam!!!!!!!! Hihetetlen Stressz ez nekem!
Mert nem csak őket sajnálom nagyon, hanem szégyenlem magamat, hogy ilyen nyomorék, vagyok hogy nekem nem sikerül.

Manapság napjában többször is hallom,hogy nekem most egyetlen egy dolgom van: az hogy tanuljak. Igen, ez a gyerekek dolga, azt leszámítva, hogy én nem vagyok már gyerek.Felnőtt nő vagyok ,de az a benyomásom, hogy engem itthon mindenki gyerekként kezel, ami nem lenne baj, ha olyan helyzetekben viszont nem kezelnének, amikor arról van szó hogy én szerencsétlen nyomorék el akarok menni szórakozni: és hogy miért? CSUPÁN AZÉRT hogy ismerkedjek más emberekkel.

SIRLAMAS vagyok. NEKEM miért nem sikerül? Még 25évese is ....leszek?És nem lesz akkor sem senkim.Amikor másik már teljesen másban gondolkodnak. Mi lesz velem.???

EGy biztos: NEM ÉRDEKEL: elmegyek ebből a szar orszából ahol egyedül lehetek, és senki SENKI NEM ZAVAR. Nem kérdezik meg hogy mit csinálok,de az sem hogy hogy vagyok.Ahol a magam ura vagyok.Ez így nem jó. Független felnőtt akarok lenni, ha kell hitelből és minimálbérből, de ennek a szenvedésnek semmi értelme.
Nagyon ki vagyok lelkileg és ez csak gyűlik- gyűlik és senki nem segít...NEM JÖN SENKI.senki.Mi a baj velem?
Az hogy kövér vagyok netán? KÖVÉR VAGYOK? tényleg? vagy mi van ? büdös a szám? ronda vagyok? mi a kurvaélet a baj velem??????????? nem vagyok  vékony SŐT BAZD MEG TÚLSÚLYOS vagyok igen, de nem vagyok kövér.Ez....ezt nem hiszem el. Jó dolgozom rajta, hogy elfogyjak,de engem miért nem tud senki úgy elfogadni, ahogy vagyok.Miért kell mindig nekem menni mások után, miért kell azért tennem hogy végre ne én legyen az a jófej duci lány vagy mi? És tudod mi a legnagyobb baj??????????????? Hogy nem IS VAGYOK AZ!!!Ez nem olyan mint egy tipikus tinisztori!Kurvára nem! Én egyszerüen egy kibaszott élien vagyok mert ez nekem nem müködik.....

....kezdek begolyózni....

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr312745188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása