Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

HTML

Friss topikok

This is LIFE.

Friss topikok

megy vagy nem? élsz vagy halsz?

2010.05.14. 01:21 sKerol

CSá.Hát ma egy egész vicces mondhatni semleges napom volt, ha az nézzük hogy az eleje és a vége türhető,sőt jónak is mondható akár, a közepe viszont SZAR VOLT.Nagyon szar.Ma volt a napja a földrajz érettségimnek amire már három napja itthon készülök, hogy jól sikeredjen,de asszem KURVÁRA HIBÁBA, mert nagyon nehéz volt ez a cucc.Állítólag tudom kéne West Africa fővárosát(jelentkezzen ha tudja valaki-Pretoria), tudnom kéne hogy melyik az a három észak európai ország ami fishingből és energia kibocsátásból és ilyen hasonló COMMON dolgok, ja és tudnom kéne hogy EGYIPTOMBAN, Cairo mellet közvetlen ott van ALERXANDRIA.na kösz.Jó, igazából elegem van, nagyonszarul sikerült és nincs mit hozzáfüznöm,csak annyi hogy ugy érezm hogy bármit csinálok annak nem tul sok értelme van, mert nem jutok egyről a kettőre, csak vergődöm és senki nem mond semmit főleg nem a nőszemély akivel élek, csak néz és közli hogy hülye vagyok hogy nem matekot meg franciát tanulok(na és miért pont ezt a kettőt kéne? -ja mert neki francia nyelvvizsgája van és kurvaPRO matekból?)
Erre csak egy siralmas dolgot tudok mondani méghozzá azt, hogy sajnálom, de nem megy.NEM MEGY.Persze nem is nagyon próbálom,de azért mert nem szeretem.EGyszerüen tök buta vagyok matekból és nem is nagyon érdekel a dolog.Őszintén szólva: utálom a matekot és nem vagyok kompatibilis ilyen szempontból, ami szánalmas és nem merem neki bevallani, de én is ugy érzem, hogy kb csak az keres jól akinek van valami köze a pénzhez, de most ezt minen mondogatni.CSak én érzem magamat még SOKKAL rosszabbul, hogy mondanak egy egyszerü osztást két tényezővel és nemtudom megcsinálni, mert nem értem, hogy melyiket kell melyikkel elosztani és hogy miért, vagy ha sikerül is akkor is rosszul mert elszámolom vagy nem megy.Igazából nagyon meg vagyok zuhanva e miatt.Kb. ugy érzem hogy szemét vagyok, kibaszott nagy papírgalacsin, ami a szemeteskosárban senkinek nem kell és semmire sem kell.Mi az a munka amit tudnék csinálni, mi az amire van igény???ÉS MI VAN AZ ÁLMOMMAL...hogy idegenvezető szeretnék lenni?...:(:(:(:(:(:(
Nagyon szeretnék az lenni, mára már tudom mert nagyon tetszik a téma, tényleg tetszik, de nem látom a jövőt nem látom, hogy képes vagyok rá.Igazából senki nem mond semmit csak nének rám.

A KIBASZOTT KURVA ÉLETBE, HOGY 19 ÉVESEN ILYEN NYOMORUL SZERENCSÉTLEN VAGYOK.ILYENKOR más már férjhezment és gyerekt szült.Én itt ülök a középiskolába, azaz ott ültem ma a föci érettségi fölött és nézem ki a fejemből és ugy éreztem hogy nem tudok SEMMIT.persze a kettes meg van , de ha már ennyit tanultam rá..az szégyen méhozzá nem is kicsi...A lakótárs néni ugy érzem lenéz és nem segít csak visszatart vagy éppen energitá nyer abbol, hogy lehuz engem.KÖSZ.

na mindegy.érettségi után lementünk sörözni és utánna egyik igen kedves ismerősömmel voltam, akivel amgy nagyo szeretek lenni.Furcsa volt de ugy éreztem, hogy ezer éve ismerem, és hogy lehetek bár milyen ő akkor is ....szeret(???). Nem tudom mi van velem, vagy is sejtem, de inkább erről magamnak sem merek beszélni.
Szóval igaz az hogy szeretem őt nagyon , de azt is tudom hogy nem vagyok/leszek hüséges típus mert haj a vérem...szép kis ember vagyok ezért hogy megellőzem a problémát, nem csinálok semmi olyat ami meggondolatlannak tünik vagy esetleg AZ.
És hülyén hangzik, de tudom hogy tényleg magamtol akarom megvédeni őt, mert a lelekem szerelmes az ő lelkébe, de AZ NEM elég...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://s0001.blog.hu/api/trackback/id/tr532001683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása